سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این مقاله درباره بازاریابی شبکه ای بیاموزید

در این مقاله درباره بازاریابی شبکه ای بیاموزید

 

هنگامی که بازاریابی شبکه ای را مطالعه می کنید ، در مورد برخی از مشکلات سیستمیک که ممکن است پیشرفت شما را مختل کند ، خواهید خواند. ساختار این نوع بازاریابی و اشباع بازار ممکن است شما را از تلاش برای ایجاد شغل خود باز دارد. قبل از تصمیم گیری به یک روش یا دیگری ، اطلاعات موجود در مقاله زیر را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

 

یک عامل اساسی برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای ، حفظ نگرش مثبت است. مطمئناً روزها و شاید هفته هایی وجود خواهد داشت که نتوانید یک فروش واحد را انجام دهید یا چشم انداز دیگری را به خود جلب خواهید کرد. این قابل درک است که بخواهید در این مواقع احساس دلسردی کنید اما نمی توانید اجازه دهید این امر به شما برسد و شما را نگه دارد. شما باید یک نگرش مثبت را حفظ کنید زیرا کار اصلی شما بازاریابی است. اگر شما چیزی کمتر از مثبت داشته باشید ، نشان می دهد و قطعاً بر توانایی شما در جذب خریداران و چشم اندازها تأثیر خواهد گذاشت. هیچ کس نمی خواهد با بازنده ثبت نام کند!

 

چگونه کارگران خوب و سخت را به وب سایت بازاریابی شبکه ای خود جذب می کنید؟ شما باید به نیازهای آنها بنویسید و منجر به کیفیت پایین بگردید. اطمینان حاصل کنید که بحث کنید که یک کار سخت یک روزه چیزی است که شما را در زمینه کاری خود کسب می کند ، زیرا افرادی که می خواهند سریع و بدون کار ثروتمند شوند ، از این ایده خوششان نمی آیند و به وب سایت دیگری می روند. بگذارید آنها مشکل شخص دیگری باشند!

 

هنگام ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای ، رعایت برنامه زمانی یکی از بهترین کارهایی است که احتمالاً می توانید انجام دهید. تنظیم و چسبیدن به یک برنامه به شما امکان می دهد تا با تلاشهای بازاریابی خود مانند یک تجارت واقعی رفتار کنید و شما را از تعویق انداخته و به راحتی آنچه را که باید با تمرکز روی آن تمرکز کنید ، حفظ خواهد کرد.

 

اعتراضات باید با تکنیک Thanks، Agree و Show انجام شوند. از آنها بخاطر اظهار نظرشان متشکرم ، با جنبه ای از آنچه می گویند موافقت کنید و سپس جواب مسئله خود را به آنها نشان دهید. این اعتماد به نفس را نشان می دهد که باعث احترام آنها به آنچه می کنید می شود. هرچه اعتماد به نفس آنها بیشتر باشد ، احتمال پیوستن آنها بیشتر است.

 

برای اطمینان از بیشترین استفاده از زمانی که برای بازاریابی شبکه ای به دست می آورید ، به فعالیت های مختلفی که تولید می کنید چقدر درآمد داشته باشید. اگر وقت زیادی را در رسانه های اجتماعی می گذرانید اما سود زیادی از آن نمی بینید ، بهتر است انرژی های خود را در جای دیگری متمرکز کنید. سعی کنید اولین کاری که صبح انجام می دهید سودآورترین فعالیت های خود را انجام دهید.

 

یکی از سریعترین استراتژی های بازاریابی شبکه ای استفاده از کارت های قطره ای است که در غیر این صورت به عنوان کارتهای sizzle شناخته می شوند. اینها در واقع کارت ویزیت هایی هستند که دقیقاً شبیه پول در فرقه های مختلف هستند. ترفند این است که آنها را در مناطقی استراتژیک قرار دهید که خریداران بالقوه یا نمایندگی های فروش آنها را پیدا کنند. فکر کردن کارت پول واقعی است ، مطمئناً آنها را انتخاب می کنند. اگر آنها علاقه مند به خرید یا فروش محصول شما "یکنوع بازی شبیه لوتو هستند! اگر اینگونه نباشند ، کارت شما را نگه می دارند تا به دلیل منحصر به فرد بودن آن به دیگران نشان داده شود ، یا آنها را برای آینده احتمالی بعدی پیدا کنند. در هر صورت ، با تبدیل کارت ویزیت معمولی خود به یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثرتر ، روشهای تولید سرب را بهبود می بخشید.

 

خود را به اهدافی که برآورده می کنید پاداش دهید. بفهمید که شما با چه معیارهایی می خواهید ملاقات کنید ، مانند تعداد معینی از مراجعه فعال یا حداقل سطح کمیسیون در هر ماه. در مرحله بعد ، 10? از درآمد خود را از آن هدف محاسبه کنید و سپس خود را با درمانی که هزینه آن را دارد پاداش دهید. 10? صرف شده برای عقل شما بازده بزرگی برای سرمایه گذاری است!

 

بفهمید که بازاریابی رابطه می تواند کلید موفقیت در ایجاد مشاغل شما باشد. ممکن است بتوانید مشتریان بالقوه تولید کنید. با این حال ، ندانستن آنچه به آن مشتری احتیاج دارد ، هرگز شما را به تبدیل سوق نخواهد داد. نیازهای آنها را بفهمید تا از طریق راهی که یک خریدار از طریق دانش مطمئن ایجاد می کند ، به آنها کمک کنید.

 

اداره یک تجارت بازاریابی شبکه ای رایگان نیست؛ مطمئن شوید که مقداری سرمایه برای سرمایه گذاری در ساختن مشاغل خود دارید. برای کارآمدتر کردن شغل خود باید ابزارهایی را خریداری کنید و برای تأمین اعتبار و ابزار بازاریابی نیاز به پول در نظر بگیرید. شما می توانید این کار را بدون هزینه کردن پول انجام دهید ، اما برای شروع به برخی از آنها احتیاج دارید.

 

مالکیت خود را در شرکت تصدی کنید که گویی مدیرعامل هستید. اگر نمی توانید به محصول خود اعتقاد داشته باشید یا نتوانید از خدمات ارائه شده خود قدردانی کنید ، این امر برای مشتری شما مشهود خواهد بود و منجر به عدم موفقیت خواهد شد. طوری عمل کنید که انگار شما هر سهمی در موفقیت این کسب و کار دارید که براساس یک محصول محکم و اصول پشت آنچه شما می فروشید ، هستید.

 

سئو

 

اگر در حال ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای بصورت آنلاین هستید ، نام دامنه خود را بخرید! میزبانی مشترک باعث می شود شما ارزان و غیر حرفه ای به نظر برسید ، و شما را جدی نمی گیرید مگر اینکه دامنه مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. فراموش کردن آن را کوتاه و آسان کنید و فراموش نکنید که برای جستجوگرها خوب کلمات کلیدی مهم وب سایت خود را در آن گنجانید.

 

انجمن ها یک راه عالی برای به دست آوردن سرب هستند! آدرس وب سایت خود را به عنوان پیوند قابل کلیک با استفاده از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی (SEO هرگز نمی خوابد) در امضای خود قرار دهید و ارسال کنید